вівторок, 21 березня 2023 р.

Доброго дня, милі і розумні діти!

 У нещодавньому інформаційному матеріалі присвяченому 120-ти річчю від дня народження Наталії Львівни Забіли розповідалось про відвідини маленьких читачів бібліотеки у 37 школі, а саме, учнів 4-Б класу. 

 Під час літературної години «З любов'ю до дітей», яку, на жаль, довелося проводити в укритті, бо почалася повітряна тривога, я розповідала їм про письменницю, на чудових творах якої виросло не одне покоління дітей. А потім ми читали казку «Про ліниву дівчинку», і говорили про те, як не слід робити. Вчилися бути добрими, справедливими, мужніми та працьовитими. Якою ж несподіванкою для мене стали листи від дітей, які через кілька днів були передані мені у бібліотеку. 

 На листи потрібно завжди давати відповідь і я із задоволенням це роблю.


                     Доброго дня, милі і розумні діти!

 Мені дуже приємно було отримати ваші листи, а ще читати про те, що казка вам дуже сподобалася, і я з нею стала для вас «сюрпризом» під час повітряної тривоги. Хочу сказати, що спілкуючись із вами я також забула про те, що десь на наші міста летять крилаті ракети, руйнуються будівлі і гинуть люди.

 Діти, з ваших листів зрозуміла, що всі ви дуже уважно слухали і зробили правильні висновки про те, що треба бути відповідальними, чесними, працьовитими, охайними і сміливими, і хочу щоб ви пам'ятали: якщо щось і не виходить відразу, то тільки ваша старанність та наполегливість зможе допомогти вам, а змінюватись у кращий бік ніколи не пізно!

 Обіцяю знову підібрати цікаву казочку чи оповідання і завітати до вас у гості. А ще буду дуже рада бачити вас зі своїми батьками у бібліотеці серед безлічі цікавих книг та журналів.

 Безрукова Даша, Сидоренко Світлана, Максим Короленко, Данило Рябич, Кирил Бабанський, Шевченко Каріна, Петрушка Софія, Мороз Ярослав, Щербань Богдан, Шевченко Дмитро, щиро вдячна вам за ваші цікаві і щирі листи!

 До скорої зустрічі!


 

Немає коментарів:

Дописати коментар