середу, 21 жовтня 2020 р.

Маленька чарівниця великого Києва

 

 Містична і дуже цікава жінка, Золота письменниця України, Лада Лузіна вже не перший рік зачаровує своєю таємничістю та творчістю. 21 жовтня Владиславі Миколаївні Кучеровій 45 років. Колектив бібліотеки вітає талановиту письменницю з красивим ювілеєм. Бажає міцного здоров'я та творчих успіхів, радісних подій і щасливих історій, нехай відкриються двері до нових перемог. Своїм же читачам пропонуємо перегорнути кілька сторінок її книг.

 «Чарівні традиції українок» – книга, де так цікаво і просто написано про наші з вами обряди, звичаї та справжні народні традиції. Ми українці, і ми повинні їх знати! Якщо хочете зануритись у містичний і загадковий світ письменниці, тоді ви на правильному шляху. Чарівна обкладинка - україночка з котом - від художниці Катерини Дудник виглядає дуже символічно і повністю відповідає тематиці видання. Кожен обряд у книзі супроводжується своєю ілюстрацією. В ній описуються традиції саме українок, а не українців загалом. Тому молодим дівчатам, які хочуть скоріше діждатися сватів біля свого будинку, це «творче дитя» пані Лузіної точно сподобається! 
  "
Добрі казки про ялинкові іграшки" - це збірник авторських казок української письменниці. У книзі помістилися три теплі історії, в яких так чи інакше задіяні різдвяні прикраси для ялинок. Примітно, що сама Лада Лузіна є колекціонеркою старовинних ялинкових іграшок. Її колекція з кожним роком зростає: "Я збираю старовинні ялинкові іграшки вже багато років, їх у мене більше тисячі. Але моя колекція народилася на півстоліття раніше, ніж я. Всі мої найулюбленіші - найрідкісніші іграшки я отримала в спадок. І любов до Нового року я отримала в спадок. У нашій родині завжди чекали цього свята. І, коли я була ще зовсім малою, вбираючи разом зі мною ялинку, дістаючи з коробки ту чи іншу іграшку, - старовинний чайничок або самоварчик, скляні виноград або помідор, - моя мама Тая говорила: "Правда ж вони красиві, правда? ", дозволяла мені довго розглядати їх і розповідала, як вони потрапили в нашу сім'ю. Саме вона навчила мене любові до цього чарівного свята. Саме вона навчила мене вірити, що у кожної ялинкової іграшки є своя дивовижна історія". 
 Письменниця і журналіст Лада Лузіна вже не раз випускала серію книг про овіяну легендами столицю України. У літературних колах її навіть називають «маленькою чарівницею великого Києва», так як вона досліджує старовинні його традиції, повір'я та звичаї. У серію міні-книг розміром із сувенірний магніт увійшли: «Чудеса Києва», «Київ чарівний», «Легенди Києва». Перша книга   «Чудеса Києва» розповідає про найвідоміші святі місця Києва. Друга - «Київ чарівний», зі слів письменниці, справжня дитяча спокуса. У ній йдеться про містичні місця столиці і про Лисі гори. Також в ній є календар святкових ворожінь. Третя - «Легенди Києва», зібрала в собі загальні оглядові матеріали, які не ввійшли в попередні дві книги.
 Лада Лузіна всім своїм єством надихає на вивчення чогось незвіданого, таємного. Бо й сама вона - то суцільна загадка: чарівна, дивовижна, магічна…. У своїх книгах показує ту прекрасну та фантастичну казку, якою жили наші предки. 

Немає коментарів:

Дописати коментар